تعمیر کولر آبی 24 ساعته
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تعمیر کولر آبی 24 ساعته
نوشته شده در دو شنبه 8 خرداد 1402
بازدید : 184
نویسنده : تاسیساتی تهران

تعمیر کولر آبی 24 ساعته

خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی 24 ساعته , عیب یابی, تعویض قطعات و تعمیر کولر آبی شبانه روزی تهران.

از آنجا که در فصول گرم مانند اواخر بهار و تمامی روزهای تابستان هوا بسیار گرم بوده و حتی در شب ها نیز تحمل گرما بدون کولر مشکل است. خرابی کولر آبی بسیاری از افراد گرمایی ,کودکان و سالخوردگان را اذیت کرده و هر طوری که شده بایستی یک فکری برای کولر خراب بکنیم. سوختن موتور کولر , خراب شدن پمپ آب کولر , پاره شدن تسمه , از بین رفتن برزنت کولر , وجود ایراد در برق کولر و سر و صدای ناهنجار کولر از مشکلاتی هستند که در اوج گرما میتواند مانع از عملکرد بهینه کولر آبی شود. البته نشتی آب کولر از شلنگ , کفی و دیگر قسمت های کولر نیز اذیت کننده هستند که بایستی رفع شوند.

برای جلوگیری از خرابی های بی هنگام و نیاز به تعمیر کولر آبی 24 ساعته بهتر است سرویس کولر آبی سر موقع انجام شود.

تعمیر کولر آبی 24 ساعته

تعمیر کولر آبی 24 ساعته تهران

تعدادی از خرابی های کولر بسیار واضح بوده و فقط نیاز است که کولر را بازدید کنید و برخی از خرابی های کولر علاوه بر بازدید نیاز به تجربه و مهارت نیاز دارد.

جهت خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی تهران نیز با ما تماس بگیرید.

در ادامه نوشت بعضی از خرابی های محتمل کولر را ذکر خواهیم کرد و در مورد احتمالات قوی و ضعیف این  خرابیهای نیز بحث میکنیم.

روشن نشدن کولر آبی از مواردی است که خیلی اتفاق میفتد. دلیل قوی این مساله را میتوان خراب شدن موتور کولر , پاره شدن تسمه دانست. اما خارج شدن فولی از جای خود, خرابی کلید برق کولر, قطع شدن کابل کولر یا خرابی در سیم کشی ساختمان در کنار قفل کردن یاتاقان کولر از دیگر علل این عیب است.

از کار افتادن ناگهانی کولر نیز شبیه موارد قبلی است که اگر با بوی سوختگی همراه باشد حتما سیم پیچی موتور کولر دچار سوختگی شده است.

کم بودن قدرت کولر آبی نیز از موارد شایعی است که ممکن است به دلیل رگلاژ نبودن تسمه و یا پاره شدن برزنت باشد. این مساله در کنار کاهش قدرت موتور کولر و گرمای بیش از حد هوا از دلایل اصلی کاهش قدرت موتور کولر هستند.

سرد نبودن یا گرم بودن باد کولر دلیلی جز خیس نبودن پوشال کولر ندارد. البته ممکن است پوشال کولر شما کهنه بوده و جذب آب کمی داشته باشد. اگر پوشال کولر خیس نباشد ممکن است پمپ آب خراب شده باشد و یا احتمالا لوله های آبرسانی دچار گرفتگی شده باشند. این عیوب به شرطی است که کف کولر پر از آب باشد. اگر کف کولر آب نداشته باشد یا شناور خراب است و یا شیر و شلنگ کولر خراب و بسته هستند و البته به دلیل سوراخ بودن کف کولر احتمال دارد که کفی کولر آب جمع نشود.

صدای ناهنجار کولر نیز مشکل حادی است که به دلیل خراب شدن یاتاقان کولر و یا شل شدن پایه موتور کولر و بعضا معیوب بودن تسمه کولر اتفاق میفتد.

بوی بد کولر نیز اغلب به دلیل نزدیک بودن کولر با لوله های هواکش سرویس بهداشتی , دودکش یا اماکن بدبو است.

نشتی از کفی کولر نیز اگر مربوط به شکستگی و نشتی زیرآب کولر نباشد به دلیل سوراخ شدن تشتک کولر بوده وبایستی عوض شود. در صورت نیاز به خرید لوازم کولر آبی شبانه روزی یا تعمیر کولر آبی شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

تعمیرات کولر آبی 24 ساعته تهران

در خرابی موتور کولر یا باید موتور کولر آبی تعمیر شود و یا تعویض. تعمیر موتور کولر آبی شامل تعویض درب موتور , بوش و سیم پیچی موتور کولر است. خرابی پمپ کولر , تسمه, شناور, شکستگی پولی, فلکه, یاتاقان فقط با تعویض آنها امکان پذیر بوده و برخی ایرادات مانند سوراخ شدن کفی کولر یا جدا شدن برزنت ممکن است با ترمیم اصلاح شوند.

در صورت نیاز به خدمات عیب یابی و تعمیر کولر آبی 24 ساعته شبانه روزی با ما تماس بگیرید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: