پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قیمت لوله کشی گاز ساختمان
نوشته شده در دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
بازدید : 394
نویسنده : تاسیساتی تهران

قیمت لوله کشی گاز ساختمان

قیمت لوله کشی گاز ساختمان به پارامترهای زیادی از جمله متراژ و حجم کار , سایزبندی و نوع اجرا و سختی کار بستگی دارد . به طور کلی سه مدل لوله کشی گاز در بیشتر موارد وجود دارد که شامل خرده کاری و تعمیرات لوله کشی گاز و متوسط , اجرای لوله کشی گاز ساختمان در حال ساخت و لوله کشی گاز خط لوله کشی گاز است که در هر کدام قیمت لوله کشی گاز ساختمان متفاوت است . 

معمولا نوع اول قیمت لوله کشی گاز ساختمان یا خرده کاری چکی و کلی محاسبه میشود و از 200 هزار تومان آغاز و تا چندین میلیون تومان هزینه دستمزد لوله کشی گاز میباشد . در نوع دوم محاسبه واحدی قیمت لوله کشی گاز است که برای هر واحد رقمی بین 2 تا 7 میلیون تومان اجرت لوله کشی  گاز میتوان در نظر گرفت و در نوع سوم بر حسب متری لوله کشی گاز محاسبه میشود . به طور کلی اجرت لوله کشی از سایر خدمات لوله کشی ساختمان بیشتر است چرا که تخصص , تجهیزات و مسولیت بیشتری به همراه دارد .

قیمت لوله کشی گاز

محاسبه قیمت لوله کشی گاز ساختمان

معمولا برای محاسبه قیمت لوله کشی گاز ساختمان های در حال ساخت به صورت واحدی از حدود 2 تا 3 میلیون تومان دستمزد برای هر واحد لوله کشی گاز با متراژ حدود 60 تا 120 محاسبه میشود که در صورت افزایش متراژ و نوع لوله کشی قیمت لوله کشی گاز نیز بیشتر میشود . هزینه خرید لوله و اتصالات و شیرالات و لوازم جانبی بر عهده مالک و کارفرمای کار بوده و بعضا با ارایه فاکتور از طرف مجری پول آنرا کارفرما پرداخت میکند .در صورتی که لوله کشی گاز به صورت خط لوله گاز باشد میتوان قضیه را به صورت توافقی انجام داد . 

اجرای لوله کشی گاز ساختمان

ساخت یک خانه جدید برای اتمام کار نیاز به برنامه ریزی و آماده سازی زیادی دارد زمان و بودجه نصب سیستم های کمکی هیچ است متفاوت بودن ساخت و ساز آماده برای یک طبیعی است نصب و راه اندازی خط خدمات گاز و کنتور می تواند به صورت روتین و سریع انجام شود اما اولین بار در آنجا وجود دارد چندین کار مهم است که مشتری باید انجام دهد تا مطمئن شود .

ویژگی مطابق با این موارد دارای استانداردهای نصب ویژه برنامه است مراحل اطمینان می دهد که Puget Sound Energy یا ارائه دهنده خدمات آن می تواند شما را نصب کند سرویس لوله کشی گاز ساختمان بلافاصله و از هرگونه تاخیری که هدف این فیلم است جلوگیری کنید .

استانداردهای نصب سهولت PS توسط ایمنی و انطباق انجام می شود الزاماتی که توسط کمیسیون حمل و نقل دولتی و کمیسیون حمل و نقل تعیین شده است , آنها برای اطمینان از ایمنی عموم مردم و ایمنی PSC طراحی شده اند خدمه لطفاً بخاطر بسپارید قانون ایالت واشنگتن شما را ملزم به فراخوانی سودمندی می کند دو روز کاری قبل از حفاری را برای شروع شماره گیری می کند .

خدمات رایگان هر حفاری در فاصله دو فوت از امکانات متعلق به آب و برق باید با دست انجام شود تا آسیب احتمالی به زیر زمین به حداقل برسد اجازه دهید از محل کنتور گاز شروع کنیم و راه خود را به عقب برگردانیم خط دارایی و نشانگر خرد طبیعی طبیعی به طور کلی کنتور گاز طبیعی است  باید به راحتی در دسترس باشد و در برابر یک دیوار خارجی معمولاً روی دیوار جلو قرار دارد .

خدمات لوله کشی گاز

یا یک سوم دیواره جانبی و به ویژگی های اطراف بستگی دارد  ساختمانهایی که متر باید 3 تا 10 فوت فاصله داشته باشد هر پنجره بازشو یا دریچه ورودی مکانیکی که وارد خانه می شود یا هر نوع دیگری دستگاهی که ممکن است جرقه ایجاد کند به این دلیل است که ممکن است مقادیر کمی گاز طبیعی ایجاد کند .

به طور متناوب از تنظیم کننده های متر این گاز کوچک را خارج کنید پذیرش طبیعی است و به خودی خود خطرناک نیست با این وجود قرار دادن کنتور برای اطمینان از عدم ورود گاز فرار طراحی شده است خانه و ایجاد یک وضعیت ناامن به یاد داشته باشید که اجازه 12 تا 16 اینچ برای عرض متر و دریچه تنظیم کننده هنگام نصب کنتور خود مکان تنظیم کننده همیشه در سمت چپ نصب می شود .

متر و خط سوخت از سمت راست کنتور خط سوخت اجرا می شود باید تقریباً 40 اینچ بالاتر از درجه نهایی خرد شود تا اجازه این کار را بدهید ارتفاع مناسب متر با تعیین محل متر ، ما می دانیم کجا یک گودال کاری باید انجام شود گودال کار باید حداقل 4 فوت در 2 فوت باشد و حداقل 18 اینچ پوشش در درجه آخر ایجاد کنید که گودال کار باید شروع شود .

در محل خط سوخت قرار داشته باشید و چهار فوت طول داشته باشید و به سمت خیابان بروید گودال کار برای نصب یک مجموعه بالابر متر فلزی و ساخت آن لازم است اتصال به خط خدمات گاز یک گودال کار دیگر در گاز مورد نیاز است نشانگر خرد در نزدیکی خیابان به منظور اتصال خط سرویس به این گودال کار باید حداقل چهار فوت در دو پا و عمق کافی برای تأمین داشته باشد .

قرار دادن 18 اینچ پوشش پساب در محل کار باید دو تا سه شروع شود فوت از نشانگر خرد کردن گودال باید 2 فوت عرض داشته باشد و در یک پایه حفر شود پا در بالا و به کناره های خرد و نشانگر بنابراین مقاله خدمات است اگر بنا به هر دلیلی بخار گاز در معرض آن قرار گیرد ، با یک فوت خاک بومی پوشانده شود خط لوله کشی گاز ساختمان  زرد را با یک فوت ماسه مورد نیاز مشتری تأمین کنید .

لوله کشی گاز خانگی

حداقل نیم حیاط شن با فاصله بیل زدن در دست برای استفاده خدمه ما برای ملافه بستن شن و ماسه باید از سنگ و آوار باقی مانده باشد قرار داده شده در بالا و پایین لوله سرویس خاک بومی می تواند برای تهیه نهایی استفاده شود پوشش 18 اینچ به شرطی که خاک بومی عاری از سنگهای بزرگ باشد و زباله های ساختمانی متداول ترین روش آماده سازی مشتریان برای خط خدمات است نصب این است که یک مجرای مدفون از چاله کار به چاله کار در کجا ارائه دهید .

خط لوله کشی گاز و یک سیم ردیاب برای محل های بعدی می تواند وارد شود قطر لوله معمولی 2 اینچ به رنگ زرد و از برنامه 40 پی وی سی ساخته شده است در مواردی که یک گاز وجود دارد ، مجرا حداقل 18 اینچ زیر درجه نهایی دفن می شود خط سرویس قرار است مستقیم در زمین دفن شود بدون مجرا مشتری باید شن و ماسه کافی در کنار سنگر تهیه کند .

برای 4 اینچ ملافه ماسه ای و حداقل شش اینچ برای پوشش سرویس اگر قرار است مجرای دیگری یا خط ابزار دیگری در این خط نصب شود همان ترانزیت خط ویژه گاز طبیعی PSC بین گاز طبیعی و سایر موارد باید به طور دقیق برگه های مشخصات ساخت و ساز ما را بررسی کنند نیاز به 6 اینچ یا 12 اینچ جداسازی بستگی دارد .

وضعیت قبل از اینکه ما بتوانیم خط سرویس گاز طبیعی را نصب کنیم و اندازه گیری کنیم خط سوخت گاز مشتری باید قطع شود و مجوز تأیید لوله کشی امضا شود توسط مسئول کد محلی باید در محل باشد و برای متصدیان ما قابل مشاهده باشد هنگامی که آماده ساخت هستید ، با رایانه های شخصی تماس بگیرید سفارش خدمات بنزین خود را برای کارهای میدانی خود آزاد کنید ، سپس دریافت خواهید کرد پنجره پنج روزه برنامه ریزی شده برای نصب خط خدمات شما و متر ما عملیات میدانی قبل از نصب با شما تماس می گیرند تا اجازه دهید . شما می دانید که خدمه می توانند به زودی روز بعد برسند قبل از اینکه برای انجام کامل و دقیق آماده شوید ، در سفارش خود تماس نگیرید اطلاعات مربوط به الزامات ساخت و ساز ارائه شده توسط مشتری ما را بررسی کنید اسناد و فیلم های ساختمانی در Tehranpiper یا با خط تلفن ساخت و ساز ما تماس بگیرید .


:: برچسب‌ها: لوله کشی گاز خانگی , ,